12 Δεκεμβρίου 2008

Ο έρωτας των αγγέλων


Χαρμόσυνο άγγελμα ζωής
ηχεί μες στην καρδιά μου,
σαν ένα όνειρο στιγμής,
άγγελοι είναι μπροστά μου.
Στο κάλεσμά τους πρόθυμα
το σήμερα προσφέρω
ένα αύριο δίχως νόημα
μήπως και υποφέρω.
Όταν όμως αντίκρισα
τα μάτια των αγγέλων
απ’ τη ζωή μου απέρριψα
ό, τι ήξερα για μέλλον.
Μία ματιά μες στην ψυχή,
άλλαξε αυτά που βλέπω
κι όλα έγιναν αρχή
και τέλος δεν προβλέπω.
Γνώρισα την αγάπη σου,
λύτρωσα τη ζωή μου
κοίταξα με τα μάτια σου,
έζησα την αλήθεια.
Σα σκλάβος ακολούθησα
το πάθος στη ζωή μου,
μα όταν αποκαλύφθηκες,
άλλαξες την ψυχή μου.
Γεύτηκα την ουσία,
πνεύματος συνουσία,
κοίταξα μέσα στα μάτια,
διάβηκα μονοπάτια.
Χέρια που δεν ακούμπησαν
τα άκρα των αγγέλων,
χωρίς αγάπη έζησαν
έρωτα δίχως μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

To λιοντάρι που νόμιζε πως ήταν πρόβατο

Μέσα στο πυκνό δάσος ζούσε μια λιονταρίνα με τον σκύμνο της (το λιονταράκι της). Πείνασαν όμως και η λιονταρίνα με το μικρό της βγήκαν σε αν...