29 Μαρτίου 2011

Κάθε μέρα, νέα μέρα!





Σήμερα είναι η πρώτη μέρα της υπολοιπης ζωής μου. Σήμερα ξεκινώ μία νέα διαδρομή. Αποφασίζω να ζω την υπόλοιπη ζωή μου με πίστη στο καλύτερο που δε γνωρίζω ποιο είναι, αλλά είμαι σίγουρη πως ο Κύριος που φροντίζει για μένα, ακόμη κι αν δε μου είναι αρεστό αυτό που η κάθε μέρα φέρνει, γνωρίζω πως το στέλνει για την εξέλιξη μου. Παλιές και άχρηστες συνήθειες τις αλλάζω με νέες και ωφέλιμες τόσο για το δικό μου καλό όσο και των άλλων Δυναμώνω μέσα μου τη δύναμη ν' αγαπώ και να συγχωρώ. Ξέρω πως η ζωή σαν μπούμερανγκ μου ανταποδίδει, ότι της προσφερω. Γίνομαι καλός ιχνηλατης της ζωής....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

To λιοντάρι που νόμιζε πως ήταν πρόβατο

Μέσα στο πυκνό δάσος ζούσε μια λιονταρίνα με τον σκύμνο της (το λιονταράκι της). Πείνασαν όμως και η λιονταρίνα με το μικρό της βγήκαν σε αν...