29 Ιουνίου 2011

Θαύματα

Σε μία απίστευτη εξομολόγηση -για πρώτη φορά στη ζωή του- προχώρησε ο Εμάνουελ Αντεμπαγιόρ, αποκαλύποντας πως μέχρι την ηλικία των 4 ετών δεν περπατούσε: “Η μητέρα μου με πήγε στη Νιγηρία, στο Λάγος, στη Γκάνα και σε όλη την Αφρική για να θεραπευτώ όμως δε συνέβη τίποτα”, ξεκίνησε την απίστευτη ιστορία της παιδικής του ηλικίας ο επιθετικός της Άρσεναλ και συνέχισε:
“Είχε φτάσει ένα διάστημα που η μοναδική ελπίδα της ήταν η πίστη. Και τότε με πήγε σε μία εκκλησία που ο μοναχός της είπε πως θα έπρεπε να προσευχηθεί για μία εβδομάδα. Στο τέλος των επτά ημερών είτε θα είχα ξεκινήσει να περπατάω είτε δε θα υπήρχε για μένα καμία ελπίδα. Έφτασε η έβδομη ημέρα, ήταν Κυριακή, όταν εκείνη προσευχόταν έχοντας χάσει την πίστη εγώ είδα μερικά παιδιά να παίζουν μπάλα έξω. Κάποια στιγμή η μπάλα μπήκε στην εκκλησία. Εκείνη τη στιγμή σηκώθηκα και άρχισα να τρέχω με τη μπάλα. Η μητέρα μου φοβόταν καθώς δεν με είχε δει ποτέ να περπατάω. Τότε οι πιστοί της είπαν “Ο γιος σου ξεκινάει να περπατάει χάρη στο ποδόσφαιρο. Έχει το ποδόσφαιρο στο αίμα του”. Όπως μάλιστα συμπλήρωσε ο άσος από το Τόνγκο, εκείνο το γεγονός τον ώθησε να πιστέψει πάρα πολύ στο Θεό.
“Όλα στη ζωή τα αφήνω στα χέρια του Θεού, του δημιουργού μου. Είναι αυτός που μου έδωσε τη δυνατότητα να είμαι αυτό που είμαι.
Προσεύχομαι όλα τα βράδια πριν πάω για ύπνο και επίσης το πρωί, ακόμα και όταν είμαι σε ξενοδοχείο με την αποστολή της ομάδας. Δεν υπάρχει κάτι σημαντικότερο για μένα από το Θεό. Οκτώ χρόνια πριν κέρδιζα ψίχουλα. Ξέρω πως είναι να μην έχεις τίποτα. Ξέρω από που ήρθα και θα το θυμάμαι πάντα αυτό.”
Καλοί μου φίλοι, με πίστη όχι μόνο περπατάς, αλλά βγάζεις φτερά και πετάς....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

To λιοντάρι που νόμιζε πως ήταν πρόβατο

Μέσα στο πυκνό δάσος ζούσε μια λιονταρίνα με τον σκύμνο της (το λιονταράκι της). Πείνασαν όμως και η λιονταρίνα με το μικρό της βγήκαν σε αν...