12 Ιουλίου 2011

Απορίες

Διαβάζω σχετικά στο Λέο Μπουσκάλια: "Η αγάπη έχει αποκτήσει φτωχή φήμη, επειδή αφέθηκε στα χέρια ερασιτεχνών, που αμφιβάλλουν τόσο για εκείνη, όσο και για τον εαυτό τους" και αναρωτιέμαι: Αγαπάμε πραγματικά όταν αγαπάμε ανθρώπινα; Όταν υποβιβάζουμε μία θεόσταλτη δωρεά χάρης σε ανθρώπινη συναλλαγή και μάλιστα με προσπάθεια χειραγώγησης;
Έγινε αυτός ο διάλογος ανάμεσα σ' ένα πλούσιο κύριο και στην όμορφη και νεαρή σύζυγό του:"Απορώ αγάπη μου, θα με αγαπούσες αν δεν ήμουν πλούσιος;" και απαντά η νεαρή σύζυγος:"Απορώ αγάπη μου, θα με αγαπούσες αν δεν ήμουν όμορφη;"
Απορώ κι εγώ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

To λιοντάρι που νόμιζε πως ήταν πρόβατο

Μέσα στο πυκνό δάσος ζούσε μια λιονταρίνα με τον σκύμνο της (το λιονταράκι της). Πείνασαν όμως και η λιονταρίνα με το μικρό της βγήκαν σε αν...