5 Ιανουαρίου 2011

ΠΟΣΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ?

KANE TO TEST: ΠΟΣΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΕΙΜΑΙ?

SHAPE YOUR SPIRIT

  1. Xαμογελώ
  2. Μεταφέρω κυρίως θετικές ειδήσεις
  3. Ονειρεύομαι
  4. Τραγουδάω
  5. Καλημερίζω με θέληση
  6. Φροντίζω τον εαυτό μου
  7. Εκφράζω ευχαριστίες
  8. Συγχωρώ
  9. Κατανοώ
10. Αισιοδοξώ
11. Μοιράζομαι
12. Έχω χόμπυ
13. Έχω φίλους
14. Κάνω διακοπές
15. Είμαι ευγενικός
16. Είμαι καλός ακροατής
17. Μιλάω θετικά για τον εαυτό μου στους άλλους
18. Επαινώ
19. Αποδέχομαι τις επιτυχημένες προσπάθειες των άλλων.


Το τεστ δε αξιολογείται από κάποιον άλλο, αλλά από τον εαυτό σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

To λιοντάρι που νόμιζε πως ήταν πρόβατο

Μέσα στο πυκνό δάσος ζούσε μια λιονταρίνα με τον σκύμνο της (το λιονταράκι της). Πείνασαν όμως και η λιονταρίνα με το μικρό της βγήκαν σε αν...