25 Ιανουαρίου 2011

Σκεύος εκλογής

Γνωρίζοντας την ποιότητά μας ως άνθρωποι, μπορούμε να κατανοήσουμε και να διαχειριστούμε καλύτερα τη σχέση με τον εαυτό μας και τους άλλους.
Η αγάπη για μας τους ίδιους, καθορίζει τη σχέση μας με τους άλλους.
Η αποδοχή του άλλου δείχνει το βαθμό της αυτοαξίας ή αυτοεκτίμησής μας.
Η συναισθηματική προσφορά και γενναιοδωρία δεν είναι υποχ...ρέωση, αλλά ζωτική ανάγκη της ψυχής.
Προσφέρω αγάπη με τη στάση μου, το χαμόγελό μου, το λόγο μου, τη συμπεριφορά μου σε όλους όσους συναναστρέφομαι και όλα αλλάζουν πρώτα μέσα μου και έπειτα γύρω μου.
ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ, ΑΠΟΔΟΧΗ, ΑΓΑΠΗ, ΧΑΡΑ, ΕΛΠΙΔΑ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ! ΔΕΣ ΤΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕΣ! ΓΙΝΕ ΠΡΟΤΥΠΟ ΑΞΙΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΣ. ΤΟ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

To λιοντάρι που νόμιζε πως ήταν πρόβατο

Μέσα στο πυκνό δάσος ζούσε μια λιονταρίνα με τον σκύμνο της (το λιονταράκι της). Πείνασαν όμως και η λιονταρίνα με το μικρό της βγήκαν σε αν...